degupan jantung

Thursday, March 17, 2011

once upon a time.....

aaaaaaaaaaaaa. what the eff. haha. dulu masa aku tehegeh hegeh kat hang hang buat tak taw kat aku. skang baru nak cari aku balik. baru nak kata hang sayang aku. way shuhh shuhh! bila aku da ada bf baru nak cakap macam2. hang ingat aku nak caya dengan kata2 hang tuh. memang tak r. aku tak kan balik kat hang da. feel aku kat hang pun da tak da. aku boleh hidup tanpa hang. aku da bahagia skang. jangan nak meruntuhkan rumah tak da tangga aku nyh. grrr~ hahaha. jangan lar dok buat aku jadi serba salah ngan kata2 hang nahh. kali nyh memang aku tak da belas kasihan da. aku da tak maw pikiaq pasai kita dulu2. i'm happy with my life and i'm really happy with him. jangan kacau nahh. takat nak jadi kawan tak pa. aku boleh nak kawan ngan hang. lebih2 sorry nahh =)

No comments:

Post a Comment