degupan jantung

Sunday, May 22, 2011

aku memang BODOH =)




yea. aku memang bodoh. aku memang jahat. aku tak pandai. macam DEPA. hurm. nak buat macam mana. i'm not being what they want. aku rasa aku nyh benda yang da salah buat. so hasil dia tak perfect lain r DEPA. aku tak dapat nak bagi apa yang DEPA harap kan aku boleh bagi. memang sangat2 terasa dengan apa yang di kata kan. first JAHAT even benda tuh da lama. tapi sakit and luka tuh still ada sampai skang. second BODOH even tak keluar kan perkataan tuh. tapi dengan menyatakan tak pandai maksud lebih kurang sama tapi ayat nyh sopan sikit. terasa jugak. kekal dalam ingatan nyh. tak kan terpadam. terima kasih banyak2. suka sangat2. thanks sebab finally luah kan apa yang di rasa. kalau still ada rasa tak puas hati lagi tuh dipersilakan untuk membuat lagi pengakuan berani sakit hati orang =)

1 comment:

  1. anis .,. psepepa .? dpa buad apa kt hg ? cta mai kt abg mai ..

    ReplyDelete