degupan jantung

Thursday, June 23, 2011

tajuk??

hellllooooo boringgg people. lama tak online uh. gara2 laptop sakit so kena lar antaq masuk hospital. haih. blog pun lama tak update. tak taw nak tulis apa. hentam saja lar. haha. so aku da nak p merantau tempat orang da tak lama lagi. ada lar 4 5 hari lagi. sini pun da tak da sapa da. semua pakat p study mana hala. vina pun bulan 8 kot baru balik. haih. tunggu dia kat sana larr. vina mai cepat2 taw. aku lonely uh. emm =( and now aku takut pasal SESI SUAIKENAL. OMGGGGG! wtf. macam mana aku nanti? da lar tak friendly pun. nak cakap pun idea tak da. so how? aaa. tak da self-confident langsung. haha. hope depa tak kata aku sombong. haih. then dok sana tak boleh nak online lagi. laptop tak dapat lagi larr. haiiyaa. ini macam boleh gila wooo. abah.......beli lar cepat2 sikit nahh laptop tuh. abah handsome taw dak. haha =D gila -_-" tak pa larr. harap2 aku dapat sesuai kan diri dengan tempat baru tuh nanti. doa2 kan aku berjaya =) .

No comments:

Post a Comment