degupan jantung

Monday, December 20, 2010

day out...with DADDY =)




18 december 2010, saturday. 


takkan aku lupa tarikh n hari tuh.
moment with my daddy
whole day with him
the best moment n memories ever
if boleh aku nak lagi hari macam tuh. 
spend whole day with him. 
i miss him so much.
 da alang2 kuar tuh.
 shopping skali lar. hehehee. 
aku dapat baju 2 helai.
 kira okay lar dari xdpt apa pn kan. hehehe. 
thanks abah. iloveyou so muchmuch. i miss sangat2. 
bila lagi kita boleh kuar macam kemarin? :( 

a few pictures

wan hazani :)

 saya 'PEMALU'

 muka lapar.
nando's


 abah pun lapar.smp gigit kuku. hehe :D
nando's


 kenyang uhh. half utk aku sorang.
hahahahaha :D

 lepaking depan qb.

 tengok show orang photoshoot ngan rusa
lampulampu

tengok mata saya tengok mata dia
sama tak?
hehehehehe :D


okay. nyh ja yg blay upload.
gambar tak byk amek.
sebok shopping haaa. hehe.

sincerely from WAN NISA FARHANIS =)

No comments:

Post a Comment