degupan jantung

Friday, December 3, 2010

when heart keep on waiting

aaaaaa. heart. pfftttt. selalu d permainkan. ya lar. perempuan kan. sensitif sangat. suka amek serious ngan apa ja laki buat or cakap. bodoh! aku lar tuh. hahaha. hey. selalu sangat da d permainkan oleh tutttutt. huhu
muak da rasa pun. hurm.

aku ada suka someone nyh. since this year. emmm. aku suka kawan ngan dia. dia pun layan aku baik. baik sangatsangat. dia macam paham ja aku nyh kan. haha. aku ja yg tiaw. even dia tuh budak hott rasanya lar kan. aku ja yg cakap cam tuh. heee. tiba2 ja aku TERtangkap cincincin plak ngn dia. huhu. perasaan. aku ngaku mmg aku xblay nak kawal. aku jatuh hati ngan dia. aku taw dia xkan trima aku punya. ya lar. who am i lar kan. huhu. tapi skang dia da macam lupa aku. aaaa bukan macam. da mmg lupa aku. dia da xlayan aku. macam meluat kat aku jaa. da mcm malas sangatsangat nak layan aku. bila aku tegur ja dia mesti dia kata cam nyh kan dalam hati dia 'ish.minah nyh lagi.meluat aku nak layan dia.cam pa g.' haha. pandai ja aku bt teori snri. tapi. hurm. orang. mana aku nak taw. tp aku cakap cam tuh sbb instinct aku kata cam tuh. ekot ja lar kan. tp dari cara dia layan aku tuh. mmg lain trus r kan. hurm. nk bt cam na who am i lar kan utk dia jadi milik aku. mmg tak r. emmm. wahai si makhluk tuhan yg da menambat hati aku nyh. tlg lar jgn bt aku gila teruk macam  nyh. huhu. aaaa bukan salah dia pun aku jadi cam nyh. tp cara dia yg salah sbb bt aku macam nyh. hahaha. gila betol. way sapa2 tlg aku hilangkan memory aku pasai dia. aku nak buang dia jauhjauh. patah hati teruk da nyh. pfftttt. bt teruk blay aku nyh. heh. gila babi teruk. 

i wish :'(

No comments:

Post a Comment