degupan jantung

Monday, December 27, 2010

duhh! --_--

today hari yang sangat mem bosan kan. habiskan masa dalam keta jaa.
ingat p melaka blay lar nak shopping. haramm satu pa pun xbeli.
pas makan da kena antaq akak balik hostel dia.
sebab dia ada orientasi kul 4 ptg td. heh.
da larr kalot nak antaq dia. pas tuh blay plak sesat kan. adoyy. gila babi r.
penat bontot aku dok duduk ja dlm keta. kalu dalam keta tuh blay lompat da lama aku lompat. haih
yeah! baru 2 hari stay KL da gaduh nak balik kan. ya larr. aku nak balik sungai petani! aku rindu kawankawankawan aku. aku rindu bantai busuk aku.
aku rindu segala ada kat sp nuh. adoyy. ya lar even sp tuh xhott cam kl kan. tp aku tetap nak balik sp.
kena tggu smp ari rabu kott baru nak blay balik sp. adoyy. sabaq ja lar kan. heh.
i miss my manja sangat2. hurmmm.  --____--

No comments:

Post a Comment