degupan jantung

Monday, April 18, 2011

eff you see kay !

bosan bosan bosan panas panas panas. urgh! i can't sleep. i'm so bored. please somebody help me T_T  i don't know what to do. stalk fb orang? da makin bosan uh. tak da yang menarik pun. youtube? bosan jugak. haih. apa lagi yang ada haa? emm. i'm getting bored lar wayy. everyday will do the same thing. makan tidoq online makan tidoq online. boleh gila kott. hurm. da lar sorang tuh tak msg aku malam nyh. huh~ bebai truih. nak juai fon tak bagi. haih. blablabla.......potpet potpet potpet. bila nak bahagia nyh. boleh dok merapu sorang2 time2 macam nyh. dengan panas. bekuap sangat kott bilik nyh. aaaaaa. what the eff. gila babi. bodo naharemm. !@#$%^&* *ada words2 yang aku tak boleh tulis dalam nyh* lalalalalalalala~ disebabkan aku tak da keja. aku dok p tambah nilai dosa plak tadi. boleh dok tengok luas2 gambaq2 "menarik" woots. aku tergoda aku tergoda. tergoda palahotak hang. haha. lepas tuh boleh dok tambah pengetahuan2 tak ketahuan dok tengok orang lawan maki memaki hamun mehamun. waaa menarik. haha. aku tak taw apa. baik aku diam ja kan. haih. hujan tapi tak sejuk pun. dosa aku banyak sangat ka panas sangat malam nyh. haih. ish3 astaga. boleh gila aku macam nyh. way teman lar aku. guruh plak bunyi. da lar aku takut guruh -_-" baby *bantai busuk aku okay* rindu baby. nak balik umah. nak pelok baby. uuwwaaaa T_T tak maw da online. guruh asyik dok bunyi ja. k larr byee

No comments:

Post a Comment