degupan jantung

Monday, April 4, 2011

tekanan.

3 APRIL 2011

hurm. hari yang tak boleh dilupakan  =') thanks to them. thanks sangat2 sebab buat aku bahagia hari tuh. tapi aku sendiri yang spoil kan hari happy aku tuh. hurm. ya lar. selalu nya kalau ada problem punca dia dari aku lar. i'm useless lar way. paham ja lar. emm. aku taw aku memang suka buat orang sakit hati ngan aku. aku memang tak penah pikiaq pasai orang lain. aku tak penah pikiaq apa depa rasa. sebab aku selfish kan. emm. rasa bersalah teramat sangat kat sorang tuh. mintak maaf sangat3 sebab buat 'dia' sedih or apa2 yang berkaitan. saya jahat. saya tak guna. saya penting diri. tapi saya nak mintak maaf sangat3. saya paham kalau 'dia' tak maw maaf kan saya. sebab memang saya yang salah. saya tak patut buat macam tuh. tapi aku nyh kan jahat. emm sebab tuh aku tak maw happy dalam hidup. sebab aku tak pandai and tak taw nak menghargai apa orang bagi or buat. sebab aku kan tak guna. hurm -_- memang tengah tension gila skang. kusut pala otak. blurr blank kosong 0_0 tak taw nak pikiaq apa. dia pun da tak maw layan aku da kott. emm. telan ubat gak satg. biaq mampuih p. sapa pun tak kisah aih. hurm. tapi i'm really really really sorry T_T

No comments:

Post a Comment