Wednesday, April 20, 2011

kecik2 tak maw mampuih. mai besaq mulut macam barua. fuck!

kalau da mulut macam barua memang tak boleh nak buat apa da. tak boleh tengok orang senang sikit. ada ja benda dia nak buat bagi aku kena. bodo naharamm jadah. babi sangat hang tuh. da lar mengada2 gedik naharam. bodo babi motherfucker fuck you! perangai macam hang tuh elok sangat ka. mak pak hang pun perangai lebih kurang hang ja. lupa plak ke mana tumpah nya kuah kalau tak ke nasi right?? elok lar ampa anak branak. 2 kali 5 5 kali 2. aku "SUKA" sangat3. hang depan aku hang buat baik bukan main lagi. tendang gajah pun gajah tak lari. aku kalau ada lesen boleh balun orang. orang pertama aku nak balun hang r. tak kira apa da. hang kawan aku ka hang nenek aku ka laki aku ka hang adik aku ka. aku kira apa. kalau da hang seniri pun boleh buat macam tuh kat aku. memang mulut hang besaq sangat kott boleh buat macam tuh. ingat aku takut ka kat hang sebab kan mak pak hang boleh defend hang?? sorry larr. sikit pun tak goyang lar fucker! hang jangan ingat aku nak caya da cakap2 hang tuh. jangan tanya pasai pa aku jadi lain lepas nyh. hang nak mintak tolong ka apa ka. SORRY. aku tak berkhidmat kat orang macam hang. hang jenis manusia tak da akai jugak. dengki sangat ngan orang lain. tak boleh tengok orang lain senang sikit dari hang. ada ja benda hang nak buat kan. larr nyh mampuih p kat hang. dulu hang penah buat sekali kat aku. aku buat tak taw ja. tapi skang hang da melebih lebih sangat kott. cross the line da paa. tak paa. tunggu nasib hang pas nyh. semoga hang BERBAHAGIA ngan apa hang buat kat orang nahh.

No comments:

Post a Comment