degupan jantung

Sunday, January 23, 2011

mamat hans isaac =)

pagi nyh aku bangun awai kot. haha. sebab nya mama aku yang kacau aku dok feeling tidoq nuh. haih. dia gerak aku soh p mandi lar. sebab nak p penang. hehe. then aku bangun lepak2 dulu depan tv. pas tuh p mandi apa suma siap3 then naik keta. otw p penang tuh. menggila lar aku ngan cousin aku sorang tuh. gi sama la larr. haha. hingaq satu keta. bising sangat da pun. nasib tak kena marah ngan mama sebab mama pun join dua kaki bising hingaq2. haha. then da sampai queensbay tuh mintak duit3 kat mama then p shopping lar. tunggu apa lagi. hehe. pas tuh jalan3 tengok baju apa suma. then da beli apa semua mama bawak kami semua p makan kat kapitan. alaa depan tuh jaa. mula ajak mama p jalan ja. dia tak maw. dia kata jauh lar tak larat lar panas lar apa semua lar. haha. biasa lar orang tua lar kata kan :p then da sampai kapitan tuh. order3. sampai semua makan3 lar. then dalam tengah dok makan tuh aku tengok sekeliling. tiba3 mata aku TERstop kat sorang mamat nyh. haha. gila lar memang melting kot aku tengok dia. then aku kecoh lar kat cousin3 aku tuh. depa pun tengok. pas tuh aku ngan sepantas kilat sabung menyabung dengan slumber rock spontannya mengeluarkan kata3 gila babi. aku kata mamat macam hans isaac tuh i yang punya okay. i cup dulu. hehe. oppsss! prasan and gedik lar plak kan. adoyy. susah gak macam nyh. haha. but serious muka dia macam hans isaac (tataw betoi ka dak eja nama dia) kott. dengan snowcap dia macam snowcap baby. comel kott. tergoda aku di buat nya. then dia duduk bertentangan ngan aku. gila lar. cousin aku sorang yang gila tuh jealous. haha. then kami semua dok merapu merepek apa tataw lar kan dok cakap pasai mamat hans isaac tuh. sambil dok kata sambil dok usha. haha. kesian mamat tuh. segan dia. da lar dia dok sorang3 ja. hehe. macam da kena buli ngan kami nyh. then cousin aku yang gila tuh. haha. dia gtaw aku dia scan mamat tuh. dia kata mamat tuh prasan kami dok usha3 dia. dia nak makan pun tak senang. haha. tak pa lar. then dia pun blah balik. kami pun balik. tapi tak balik lagi pun sp. kami singgah sunway carnival dulu lar deyy. shopping sana plak. dapat lagi sehelai baju. weee :D then balik lar. dalam otw balik tuh kami kena marah ngan pacik kott. haha. sebab lambat. nak bukak kedai lagi. haih. memang lambat da pun. hehe :D pas tuh sampai3 siap3 p jaga kedai plak. hehe :D

a few photos from me :)

 kalau da gila snap picture kat mana pun boleh jadi. 
hehe =)
*sunway carnival*

 dalam toilet pun tak pa. janji snap picture =)
*toilet queensbay*

 yeah! dia cousin tak sehidup tak semati tak sejiwa aku okay.
tapi semerapu semerepek semenggila aku =)
*sunway carnival*

 apabila gi sama la bertembung. jadi lar GILA =)
*dalam kereta otw p penang*

 haaa. abeh comey lar tuh. cover pipi dia yang tembam tuh.
aku maintain rock macam nenek aku lar.
haha =D
*dalam kereta otw p penang*

otak empat setengah pun kira okay lar =)
*dalam kereta otw p penang*


mamat hans isaac tuh betoi3 buat aku melting kott.
tak blay nak lupa dia ngan snowcap dia tuh. haha.
tapi tak pa. ada duit aku p penang lagi.
p cari mamat tuh sampai jumpa =p

No comments:

Post a Comment