degupan jantung

Saturday, January 8, 2011

terimakasih sebab buat benda nyh berulang lagi

deyy. knp nyh. knp dgn aku nyh. xmaw lar jd mcm nyh lagi. sumpah aku xlarat da nk rasa suma nyh. tlg lar. what should i do? :'(


i wish aku xda perasaan larr. senang. xpyh aku nk rasa apa pn lagi da. i feel like macam2 da. smp tatiaw da nk cakap rasa apa dlm diri nyh. 


serabut da pala otak nyh pun. macam2 dok pikiaq. kalu aku tiaw cam na nk empty kan ingatan2 aku nyh kan senang. if ada butang 'delete' aku nak 'delete' suma benda2 yg memang xpatut ada dlm otak aku nyh.


aku xmaw ingat dia T_T  help me forget him. aku da xsanggup nak rasa suma nyh lagi da. 'dia' why bt aku mcm nyh. knp layan aku smp mcm nyh skali. 'dia' da bg harapan kat aku. tp aku takut. aku takut aku akan berharap kat 'dia'. aku xmaw benda mcm tuh berulang lagi skali. aku da xlarat nak hadapi all this things again! tolong larr aku  T_T



aku punya suka nak cakap macam mana pun.
broken ka spoken ka kenken ka.
nyh blog aku tak yah nak gedikgedik kutuk or whatever it is.

No comments:

Post a Comment