degupan jantung

Thursday, February 10, 2011

no mood no mood

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. emmm. nak update blog pun rasa malas da skang. since 'hang' p. tak da mood nak buat apa pun. skang aku pun rajin sangat menghilangkan diri. sorry lar too kawan2 aku. aku tak boleh nak meet ampa lagi buat masa skang. i need time and space for me to take my mood back. *macam babi sket kan.haha* seriously mood nak p mana pun tak da. nak buat apa2 pun tak da. da lar dengan dok sakit sama. seminggu lebih da dok sakit tak lega2 lagi. adoyy -_-" aaaaa. too my handsome and pretty friends jangan larr tanya aku hilang mana p mana or mana2. sebab aku tak kan gtaw larr. haha :D agak sedikit kejam di situ yaa. emm. kalau dok tanya jugak tak taw larr nak bagi paham macam mana kan. aku just berkebolehan dalam 2 bahasa jaa. bahasa melayu dengan bahasa inggeris. heee. meluat sikit jaa. haih. and to sapa2 yang nak trasa rasa cepat. 'orang tuh' da lain kan skarang. aku pun da tak paham sangat daa dengan 'orang tuh'. kalau aku cakap pun bukan 'orang tuh' nak ngaku pun kan. tak taw larr sama ada aku yang berubah or 'orang tuh' kan. aku da cakap habis elok da 'orang tuh' suka sangat dok cakap macam2. semua salah aku kan. haaa mai lar salahkan lagi aku. aku sabaq ja ngan 'orang tuh'. haih. tak pa larr. nak buat macam mana. tuh ja kott salah satu cara untuk 'orang tuh' tak maw kawan ngan aku da kan. okay fine thanks sangat2. byee

No comments:

Post a Comment