degupan jantung

Wednesday, February 16, 2011

semua aku lar yang salah

*morning* aaaaaaaa. pagi2 lagi da kena kacau ngan mama aku. grrr~ dia kalot2 nak p permatang pauh. keja lar oiih. then dia da blah tuh. aku masuk umah tengok2 dia lupa bawak kunci. adoyy. then aku masuk bilik dia. tengok atas katil ada handphone dia. gosh! dia lupa bawak. dia tinggai plak da. adoyy. okay tak pa sambung tidoq balik. tik tok tik tok tik tok. *noon* terjaga dari tidoq. sebab dengaq ada orang dok ketok2 pintu belakang. aku bangun lar. rupa2 nya mama lar yang dok ketok. haha. dia marah2 uh. aku pun p lar bukak pintu bagi dia masuk. dia masuk2 umah dia marah2 aku pasai tak dengaq dia panggil. aik dia yang lupa bawak kunci dengan handphone aku jugak yang disalahkan. grrr~ redha ja lar. aku tak banyak cakap. aku trus masuk bilik sambung tidoq. sebabnya aku tak maw dengaq dia beletiaq and marah2. so aku tidoqtidoqtidoq. sampai koi......................ada lar. hehe :D so bangun2 dengan tak da perasaan trus online :p

No comments:

Post a Comment